MVG&VG!

Hej sötisar!
Kom precis, hem fyfan vilket skit väder.
Asså är helt blöt från topp till tå, jävla regn...
Men idag skulle jag gjort massa roliga saker men nu helt plötsligt blev det inte så och orkar inte ta upp det i bloggen, men i alla fall. Snart kommer mamma hem och då ska vi åka och käka hela familjen tillsammans.
Men idag va jag i skolan, faktiskt ganska chill skoldag, började dagen med bild, blev skit glad för jag blev klar med min bild och jag fick MVG!
Och sen hade vi prov och jag trodde att jag aldrig skulle klara det men det gjorde jag, och jag gjorde G&VG delen så hoppas att jag får VG.
Sen hade vi lunch, och det smakade skit så vi åt mackor och sallad!
Sen hade vi bara lektioner...och sen gick jag reda på att jag fick VG på mitt hemkunskaps arbete!
Okej ni kanske är MVG barn men jag blir glad för ett G och nu fick jag VG & MVG. så är mer än glad!
Men nu ska jag lyssna på musik!
Hörs senare!
Puss!
JAG VILL HA SOL!

Kommentarer

Slänga in en kommentar ? Då har du kommit rätt !

Vad heter du ?
Stort fan ?

E-postadress (bara jag kan se)

Också en bloggare ?

Komplimangen ? ;)

Trackback
RSS 2.0