Engelska läxa

Hej hopp sitter i mitt kök och skriver en läxa som ska vara inlämmnad på fredag, man ska skriva om sig själv och sitt liv typ. Fast på engelska dårå. Idag vare ju invigning av inomhus träningen. Det gick ju lite sådär. Va på dåligt humö men säger inte varför inte rätt ut i bloggen iallafall! Men innan träningen drog jag hem till Ellen och Elsa som vanligt, Ellen och jag satt och höll på med hennes mobil det tog ju sin tid men sen fixade Ellen det. Sen åt vi lite och sen drog vi till träningen. Det va ju som sagt inte bästa träningen men det va skönt att få springa av sig. Imorgon äre ju skola igen. Dagen börjar med idrott hoppas det är fint väder. Sen efter skolan kommer Ellen till min skola så ska vi träffa några hemlis... Men nu ska jag slagga.
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Slänga in en kommentar ? Då har du kommit rätt !

Vad heter du ?
Stort fan ?

E-postadress (bara jag kan se)

Också en bloggare ?

Komplimangen ? ;)

Trackback
RSS 2.0