Börjar blogga igen

Som ni kanske märkt har jag inte orkat blogga, har haft så mycket för mig men nu börjar jag igen. Och nu ska uppdateringen ligga på topp (ska försöka ialla fall) I helgen har jag slaggat hos Elinor både i fredags och i lördags. I fredags drog jag och skulle träffa Simon, Eldh, Johan och Jonas. Sen gick vi hem till Mirre och då va Elinor, Mirre, Joel och Agge där så då va vi alla ute och snackade, körde moppe och lite bara chillade. Sen drog vi hem typ klockan tolv då cyklade jag, Ellie, Jonas och Simon hem till mig och packade mina kläder och sen drog vi till Elinor och kollade på film. Sen dagen efter hade Ellie match så då kom Jonas, Simon, Johan och Marcus dit och så satt vi där och kollade. Tyvärr förlorade dom men sen drog vi hem fixade oss och sen kom killarna till Elinor och sen drog vi till donken och åt glass och sen skulle vi hem och käka. Hade skit roligt när vi åt middag. Det va jag Elinor och hennes pappi. Och sjukt god mat. Sen drog vi ut och träffade Oscar och vi gick runt och snackade. underbart! Sen när klockan va tio i tolv började vi dra hem och då mötte vi Simon så snackade vi lite med honom och sen gick vi över till Elinors grannar. Och sen åt vi snarr och kollade på film. Och jag somnade till och började prata i sömnen så Elinor ba vad snackar du om haha skit pinsamt!
Sen imorse ringde min syrra och sa att vi skulle till min farbror på fika så då fixade jag mig och drog dit. så lekte jag med mina kusiner och pratade. Sen åkte vi och kollade på Iphone skal till min syrra. Och handlade mat. Ikväll ska jag bara vara hemma med familjen och chilla för imorgon börjar helvetet igen! Men imrogon börjar mina inomhus träningar! Ska bli så sjukt kul och vi ska spela i en annan hall också. Så jag drar hem till Ellen och Elsa imorgon efter skolan. Sen går vi till träningen. Shit va långt det här blev men aja du bad om det Ellen!
Nu ska jag äta!
Ciao Ciao




Kommentarer

Slänga in en kommentar ? Då har du kommit rätt !

Vad heter du ?
Stort fan ?

E-postadress (bara jag kan se)

Också en bloggare ?

Komplimangen ? ;)

Trackback
RSS 2.0