Boken om mig själv

Hej på rövungar!
Sitter och skriver, har en svenska inlämning tills den 29 september men börjar redan nu, nu går jag i 9:an nu ska jag verkligen satsa hela vägen ut. Pluggis eller ej jag ska få bra betyg. Men idag hare varit en rolig skoldag. Dagen började med idrott, sen hade vi lunch och rast i typ två timmar skit chill. Sen efter lunchen hade vi arbetspass och efter det svenska. Fast då kom min skolsköterska och skulle kolla längd och vikt. Och jag va 161 och jag kommer typ inte växa något mer, det va ju inte så kul att höra. Men sen hade vi bara vanliga lektioner sen sltade vi 14:30 och då tog jag bussen med Carro och så mötte jag Olle på bussen så vi satt och snackade. Sen drog jag hem till pappa, käkade lite glass sen hämtade mamma mig. Så nu är jag hemma hos henne och har nyss ätit middag och nu ska jag kolla på Robinson!
Vi hörs imorgon
Jag idag

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad duktig du är hjärtat! Är stolt över dig, kram gudmor <3

2011-08-30 @ 21:54:40

Slänga in en kommentar ? Då har du kommit rätt !

Vad heter du ?
Stort fan ?

E-postadress (bara jag kan se)

Också en bloggare ?

Komplimangen ? ;)

Trackback
RSS 2.0