somnade visst!

Sorry för jag inte bloggade igår men somnade i soffan efter att jag, Jessica och Jossan hade varit ute. Haha hände en rolig sak kolla det va någon som typ hade fest typ 10-15 killar, och så stod två killar på balkongen och kollade som fan på oss och sen råkade tydligen Jossan sparka till något så jag trodde att dom kastade något så jag ba skrek vafan gör du? han ba det va inte jag det va hon som sparkade på den. jag ba uppsi! Pinsamt Och det jag inte hörde va att killen ba vart ska ni tjejer och exakt då skrev jag vafan gör du ? haha!
Men i alla fall det va en lite rolig sak, vi va typ ute i 2 timmar vi gick igenom hela skogen och det va skit mörkt och sen gick vi runt lite överallt. Sjukt kul. Sen när jag kom in kollade jag och mamma på film och sen somnade jag. Så därför bloggade jag inte!
Puss!
Men jag berättar om dagen efter frullen hatar när det blir så långa inlägg vem fan orkar läsa?

Haha vet inte? :P

Kommentarer

Slänga in en kommentar ? Då har du kommit rätt !

Vad heter du ?
Stort fan ?

E-postadress (bara jag kan se)

Också en bloggare ?

Komplimangen ? ;)

Trackback
RSS 2.0