Tröttis!

Hej har just duchat efter en hård och sådär rolig träning, kunde varit roligare.
Fast det var roligt att träffa tjejerna igen och juste lilla Sanna Martini var där och kollad på vår träning, det var sjukt kul att träffa dig Sanna ville bara säga det, vi måste ses fler gånger.
Jag är fett trött, ska gå och lägga mig tidigt ikväll.
Imorgon ska jag först få träffa min en dag gamla kusin, är skit spänd.
Juste jag fick reda på att vi har match imorgon jippi, jag vill ha match men inte så sent den är typ vid klockan fyra någon gång.
Annars vet jag inte vad jag ska göra mer imorgon, vill hitta på något roligt men jag vet inte vad.
Men nu ska jag gå och sova nu men ha det bra allesammans.
Sov sött, puss och kram lina!
Älskar dig syrran!

Kommentarer

Slänga in en kommentar ? Då har du kommit rätt !

Vad heter du ?
Stort fan ?

E-postadress (bara jag kan se)

Också en bloggare ?

Komplimangen ? ;)

Trackback
RSS 2.0