Ska till Mois i dag :)

Hej och God morgon!
Vaknade just, och då tänkte jag att jag skulle blogga, jag var så sugen på att blogga skriva om vad som händer i dag och så.
Idag ska jag först äta en god frukost, pannkakor... Mums!
Sen ska jag ju fixa min, kanske tar en timme halv timme, vet inte bror på hur seg jag är i dag.
Sen efter det ska jag hem till Moa, vet inte om jag slaggar där också, så i så fall kanske jag inte kommer kunna blogga ikväll, jo kanske om jag kan låna Moas data, så det går nog bra!
Sen vet jag inte vad jag och Mois hittar på något kul blir det i alla fall, kanske centrum, shoppa, vad vet jag?!
Men igår hände det inte så mycket jag kollade på Patrik 1,5 asså å han är så söt han som spelar Patrik, vet inte vd han heter, någon som vet vad han heter?
Aja sen gick jag typ och la mig det var typ det som hände ingen speciell kväll direkt...
Men nu ska jag laga frulle till, mig syrran och Jocke :)
ÖVERASKNING!

Ha en bra dag, det ska i alla fall jag.
Puss & Kram
Lina



Kommentarer
Postat av: moaengblom (:

förlåt .. <3

2010-03-05 @ 12:29:24

Slänga in en kommentar ? Då har du kommit rätt !

Vad heter du ?
Stort fan ?

E-postadress (bara jag kan se)

Också en bloggare ?

Komplimangen ? ;)

Trackback
RSS 2.0