Ska på en lång promenad med syrran nu!

Tjenare bloggen kom just upp ur badet, fan va skönt med ett varmt bad. Fast jag har typ bränt min lite idag, är helt röd på bröstet, men som tur gör det inte ont. Imorgon ska jag ligga och sola halva dan, vill verkligen bli lite brun, så imorgon blir det att ligga på altanen, dricka massa vatten det är bra för kroppen, och jag tror jag ska ut och springa en runda imorgon, har inte gått på någon löpträning eller jo en men men det är ändå inte bra. Men jag gillar mer att springa själv i skogen och lyssna på musik det är mycket skönare än att springa i grupp då börjar man snacka och blir fortare trött och pallar inte springa lika mycket. Vad ska ni göra imorgon då?
Men nu ska jag ut på en lång promenad med syster!
Ha det bra bloggar när jag kommer hem.
PÖZZZZZZZZZZ LINISEN! <3
Mitt öga....

Kommentarer

Slänga in en kommentar ? Då har du kommit rätt !

Vad heter du ?
Stort fan ?

E-postadress (bara jag kan se)

Också en bloggare ?

Komplimangen ? ;)

Trackback
RSS 2.0