Länktar tills på lördag!

Hej Hej nu är jag hemma och lyssnar på musik och chattar med min GÖLLUNGE, ska snart äta vi ska typ grilla och äta på altanen, mysigt. Och senare ikväll ska jag nog bara chilla, chatta med Joel och mina söta vänner. Men lite om idag då okej dagen började med att jag inte fick igång min mobil på morgonen så jag fick seriöst DAMP! pallar inte med mobiler, aa men sen tog jag pappas mobil och sprang ut till bussen så sätter jag i mina hörlurar och då precis dör den snacka om jag blev ännu surare.
Men sen åkte jag tyst hela buss resan utan musik och syster hon skulle till tandläkaren så fick åka själv idag, men det var inte så farligt sov typ hela resan. Men sen när jag kom till skolan hade lärarna tydligen stängt elevrummet.....FAN!
Sen i alla fall åkte jag, Amanda och Carro till idrotten och så mötte vi min sötis på bussen, så åkte vi alla till idrotten. Vi hade först dopp boll eller vad det heter då van mitt lag (LAG RÖTT) hehe och sen andra saken vi gjorde va samma fast med en frisbee eller hur det *stavas*
Sen hade vi fotboll då van vi såklart också med 5-0 haha gjorde 2 mål (COOLING)
Sen efter idrotten hade vi lunch det var korv och potatis mos inte så gott, men alla var skit hungriga typ så jag och tjejerna bara åt.
Asså OMG va kul vi hade på väg hem från maten i dag asså, först så kom vi på en skit bra låt typ: Vi är ett gäng, med fem små tjejer vi gillar ......, ......., ....... och....... vi har...... och lite mer saker kan inte sjunga den lixom mammi läser bloggen. haha!
Sen när jag sjöng den bästa meningen i låten så ser inte jag att det är en tant bakom mig så jag skriker det skit högt, sen säger mina söta tjejer att hon står där skoja om jag blev röd, omg haha skit pinsamt ju, så jag sprang iväg. Sen satt det typ en kille bakom en sak så slog lilla Melika skit hårt på saken så  han vaknade till med ett ryck så jag gick farm och bad om ursäkt sammtidigt som jag skrattade som fan sen gick vi till skolan och lämnade sakerna och sen gick vi tillbaka till ****** hehe tjejer ni vet vad det står. Så gjorde vi lite saker haha.
Men sen hade vi Svenska det var roligt hade lite lekar det var roligt. Sen skulle vi ha kör men då fick vi sitta och öva på provet tills på fredag i stället skit kul verkligen.....!
Sen hade vi språk det var rolig jag och Carro va skit flummiga då.
Sen efter skolan stannade vi kvar i skolan och chillade som vanligt men fanns inte så mycket att göa eftersom elev rummet va stängt.
Men lite saker gjorde vi.
Sen åkte jag syrran, Mike och Joseph bussen tillsammans så satt vi och snackade.
När vi kom fram satt vi där och snackade tills Mikes buss kom och 5 minuter efter kom pappa och hämtade upp oss. Och nu sitter jag i soffan och bara chillar nice! HeHe juste kanske ska skriva vad jag menar med rubriken, ska slagga hos Melika med tjejerna på lördag kommer ha det så jävla kul asså!
men nu ska jag hjälpa pappi med maten.
Ha det bra!
puss lina <33
Jag och syrran nyss :D <3
Älskar dig!<3

Kommentarer

Slänga in en kommentar ? Då har du kommit rätt !

Vad heter du ?
Stort fan ?

E-postadress (bara jag kan se)

Också en bloggare ?

Komplimangen ? ;)

Trackback
RSS 2.0