komisarie späck

Hej kom just hem från Saddi. Jag, Sadaf, Rebecca och Matilda har varit i kista c och kollat på film komisarie späck den var skit rolig asså seriöst skrattade hela filmen. Tack för dagen tjejer hade verkligen sjukt roligt det måste vi göra fler gånger. Först innan bion gick vi runt i centrum och provade skor, kollade i massa affärer, provade perfymer och massa annat kul. Sen gick vi och hämtade biljetterna. Sen efter skolan ville jag så hjärna gå in på arken Zoo så där gick vi in och kollade på att söta djur, tills Sadafs mamma och Tobbe kom och hämtade oss. Sen när vi kom hem skulle Matilda och Becca gå men jag stannade kvar och var med Sadaf vi satt och pratade om gammla minnen det var skit mysigt att bara sitta och snacka. vi måste ses oftare Sadaf!
Men sen gick vi till min gammla skolan Norrviken och satt i en gunga och snackade vidare tills Saddis mamma ringde och sa att det var mat då gick jag hem. Men nu ska jag käka ha det bra!
puss lina<33

Kommentarer
Postat av: sadaf

ÄLSKAR DIG :D<3

2010-06-25 @ 00:21:57
URL: http://vitanaglar.blogg.se/

Slänga in en kommentar ? Då har du kommit rätt !

Vad heter du ?
Stort fan ?

E-postadress (bara jag kan se)

Också en bloggare ?

Komplimangen ? ;)

Trackback
RSS 2.0