Landet idag! <3

Hej hej vaknade kankse för en timme sen. Fassnade framör tv:n det var americas next top model, haha fan va dom bråkar i det programmet asså verkligen tjej bråk, hehe ibland känner man igen sig. Men idag blir det landet inte det finaste vädret men man kan ju vara inne sitta och mysa framför en bra film, eller hur?
Men så det kommer inte bli så mycket från mig någe mer den här veckan kankse kommer hem en sväng på torsdag, skulle göra något då,men sen drar jag till landet igen. Men jag kommer som sagt ta med mig kameran så ni får se vad jag har gjort för skoj dom här dagarna!
Men nu ska jag börja packa mina saker, sminka mig och klä på mig, sitter fortfarande i min långa T-shurt, hihi Xd
Men ha det bra bloggar lite innan jag drar till landet, så får ni se dagens outfit och så får ni någon skön låt.
Puss & Kram Lina <33

Kommentarer

Slänga in en kommentar ? Då har du kommit rätt !

Vad heter du ?
Stort fan ?

E-postadress (bara jag kan se)

Också en bloggare ?

Komplimangen ? ;)

Trackback
RSS 2.0