Goood Mooorgon!

God morgon alla söta läsare, idag ska jag först hjälpa mamma med tvätten, sen ska jag bara ta den lungt och njuta av den sista dag på lovet, sen börjar helvetet så nu måste jag passa på!
Något som har hänt  veckan, ja när jag var på innebandy cup i Uppsala var det någon jävel som tyckte det var kul att ta min klubba (INNEBANDY KLUBBA) Men sen var min mamma så snäll och köpte 2 helt nya klubbor åt mig så ett litet tack ska du som tog min klubba ha. Jag älskar mina nya klubbor, något mer... jo jag och min syster var ju och handlade har om dan, vi hittade alla saker vi behövde, jag hittade ett svart och ett vitt linne, en paljett koffta, löshår och torr shampoo, kommer bilder där nere!
Men som jag alltid slutar mina blogg inlägg ni får ha det så bra, puss puss lilla lina!<33




Paljett kofta 299:-  från H&M

Två linnen från H&M 49,50:- st


Dry ShaMPOO 80:-  från Kicks

Löshår + knips 660:- från tajmahal
Ser skit kort ut men det är skit långt tro mig.


(Hittade ingen bra bild när löshåret är på, men ni kommer ju se mig i skolan, på bussen eller någon annan stans troligt vis)



Kommentarer

Slänga in en kommentar ? Då har du kommit rätt !

Vad heter du ?
Stort fan ?

E-postadress (bara jag kan se)

Också en bloggare ?

Komplimangen ? ;)

Trackback
RSS 2.0