Dag 13

Den här veckan


Måndag: Då va jag med Farmor på Min kusins lucia konsert, kom dok en halv timme sent och missade allt, sen pluggade  jag och efter kollade vi på tv:n och myste.




Tisdag: Idag har jag varit i skolan, en rolig skoldag, det blev lite knas vi lunchen men skit samma....och ikväll kommer pappa hem (JAAAAA) är fett glad har saknat honom massor! och sen ska vi kolla på en film.




Ondag: Studiedag, ska plugga och sen ska jag försöka träffa en gammal kompis!




Torsdag: ska jag gå i skolan, har två prov (önska mig lycka till) sen efter skolan vet jag inte vad jag ska göra..




Fredag: Då ska vi tjejer i klassen göra något i skolan sen efter skolan vet jag inte.




Pusssssssssssssssssss


Kommentarer

Slänga in en kommentar ? Då har du kommit rätt !

Vad heter du ?
Stort fan ?

E-postadress (bara jag kan se)

Också en bloggare ?

Komplimangen ? ;)

Trackback
RSS 2.0