ShOpPiNg!

Hej kom just hem från stinsen har varit och ShOpPaT massa fina saker!
Träffade typ ingen i stinsen det var typ helt dött där.
Men jag hittade i alla fall massa fina saker.
Ikväll ska jag först äta påsk middag här hemma hos mamma och sen ska jag åka hem till pappa och packa mina saker tills imorgon, jag åker klockan typ åtta imorgon bitti så kommer inte kunna blogga på hela veckan, ska kolla om lilla Miranda kan blogga lite åt mig.
Men nu ska jag dra ha det bra!
Puss Och Kram
Lina!
Snygga örhängen från ginatricot rea 19 kr
100 lösnaglar från lindex rea 45 kr
Två par olika lack legings från ginatricot 149 kr /st
En lång t-shurt från ginatricot rea 99 kr
En randig kofta / tröja från ginatricot rea 99 kr
En parfym från kicks 99 kr
Luktar vanilj as god.
Dagens låt, den vi springer in till på innebandyn !

Kommentarer

Slänga in en kommentar ? Då har du kommit rätt !

Vad heter du ?
Stort fan ?

E-postadress (bara jag kan se)

Också en bloggare ?

Komplimangen ? ;)

Trackback
RSS 2.0